24-04-2013

Weekend aan zee.

            Bij Bora Bora zonsondergang aan zee bekijken met een heerlijk koud coronaatje.
                                                 


                        Mijn nieuwe haarlook. Ik noem het beach ombre hair.

                                   Wakker worden met een kopje koffie in Fast surfdorp.

                     Even van het zonnetje genieten en een kleurtje krijgen bij Fast surfdorp


                                            Een vers sapje voor mij en Gitte ging voor hot choco.

                                     Een hapje eten tussen door bij een heerlijk vuurtje.

                       Ontbijten aan het strand met Tammy in heerlijk grote stoelen in de zon.

                                             Laatste dagje nog even snel wat zon bij Fast.

                                                            Taartjes als lunch.


Met mijn super zonneradar onderbuik gevoel wist ik dat het afgelopen weekend heel mooi weer zou worden. Ik heb meteen de telefoon gepakt en mijn lieve vriendin Lianne gebeld met de vraag of ze een slaapplekje voor dit lieve nette meisje had voor dat weekend. En ja hoor alsof het zo moest zijn ze had slaapplek en was ook nog het hele weekend vrij om leuke dingen te doen met mij. We besloten om meer vriendinnen uit te nodigen,  want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Bijna al mijn vriendinnen longboarden dus we besloten er een longboard weekend van te maken. Tussen door hebben we natuurlijk de nodige rust genomen en hebben we heerlijk gegeten en gedronken aan het strand. Het weekend was geweldig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten