24-04-2013

Goodmorning Haarlem.






Elke ochtend begin ik de dag met mijn zelfgemaakte citroen thee. Dit doe ik om een aantal redenen. Citroen sap bevat veel vitamine C en vitamine C is erg belangrijk voor het versterken van je immuunsysteem het verlaagt je bloedsuikerspiegel , bevordert verbranding is goed voor je huid en werkt ontgiftend. Ik voel me een stuk fitter in de morgen sinds ik dit drink en het stelt nix voor om het te maken. Je neemt 2/3 plakjes citroen en doet ze in een thee glas vervolgens giet je er kokend water over heen en klaar is kees je hebt verse super gezonde citroen thee.

Als ontbijt had ik Banaan met pindakaas, frambozen en wat nootjes. Pindakaas bevat veel goeden bouwstoffen en maakt mijn banaan nog lekkerder. Ik probeer zo min mogelijk vlees te eten dus neem ik noten want dit is een goede vervanger voor dierlijke vetten. En noten zijn erg goed voor je hart.

Frambozen bevatten een geneeskrachtige stof die tot nu toe nog nooit in zo'n grote hoeveelheden in andere vruchten gevonden is en bied 10x meer antioxidanten. EN ze zijn nog erg lekker ook.

Elke ochtend trek ik een engelen kaartje, deze heb ik gekregen van de vriendin van mijn vader en ze zouden mij advies per dag geven. Vandaag wacht ik op belangrijk nieuws dus hoop dat ik er idd enthousiast van ga worden als ik het antwoord heb. Wish me luck!!

Ook ga ik regelmatig koffie drinken in de stad. Meestal neem ik een latte macchiato met sojamelk net als vandaag. En ik had geluk want vandaag staat mijn favo koffie meisje achter de bar zij maakt echt de beste koffie van Haarlem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten