08-05-2013

Vitamin E Moisture Cream.


De Body shop is mijn winkel als het op huid verzorging aan komt. Ik heb last van een droge huid en heb al zoveel veel producten  uitgeprobeerd en niets werkte. Maar deze producten wauw wauw wauw mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. De vitamine E zorgt er voor dat mijn huid veel vocht binnen krijgt.

 Ik gebruik het serum als eerst dit is een extra booster, trekt snel in en is een ware oppepper. vervolgens gebruik ik de oog crème deze verzorgt de extra kwetsbare huid van je ogen, voelt niet vet aan en trekt ook razend snel in en je hebt maar een beetje nodig voor optimaal resultaat. De oog crème vermindert donkere kringen en fijne lijntjes  .Voor de rest van mijn gezicht gebruik ik de dag crème Je voelt dat het direct in je huid trek en het lijkt wel of er een frisse wind over je gezicht gaat. Je voelt direct dat je huid gevoed is. Ik heb ook het masker genomen en die kun je ook gebruiken als nachtcrème dit klinkt vast een beetje vreemd dat vond ik ook, maar het werk echt. Voor het slapen gaan even aanbrengen op je gezicht en gewoon lekker gaan slapen. de dag erna haal je het eraf met  een  vochtige handdoek en je huid is herboren en ziet er stevig en gezond uit. Daarnaast ruiken de producten heerlijk naar roosjes. De Body Shop  heeft overigens voor elk huidtype een perfecte crème en is dierproef vrij en daar houden we van!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten