29-05-2013

My instagram diary

 Vers wortelsapje en een bakje fruit na het sporten.



Heerlijk wandelen met mijn lieve vriendje Dj. We kwamen deze tipi tegen midden in het bos.




Snack time. Heerlijk als tussendoortje granaatappel pitten.



Outfit post. Rock N Roll en parels mijn favoriete combinatie.


De perfecte jurk gevonden, sexy en classy.



Een dagje wandelen met mijn hondje in het bos.


Chilling at the pool at home. Wat een rot leven ;).


Fruit als ondbijt.


Mijn nieuwe schatjes. De trend voor je armen deze zomer!



We hadden Beau haar verjaardag gevierd in Jimmy Woo in Amsterdam. Het was een geslaagd feestje.


De dag erna heb ik een heerlijke smoothie gedronken in het westerpark, even wat gezonds in mijn buik.

Lieve kleine Zoé haar eerste longboard les gegeven. Je kunt niet jong genoeg beginnen.


Heerlijke latte macchiato met sojamelk gedronken in Rotterdam met mijn Beste vriendin Tamara.


Los gaan in de Jimmy Woo.


Heerlijk gewandeld in de heuvels van Limburg. Heerlijk hoe stil het daar is en de lucht is zo schoon.


Goodmorning, De dag begint goed met koffie.

Trainen en goed eten werpt zijn vruchten af. Ik ben bikini klaar.


Outfit post.

Follow me at instagram: nadiehcuijten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten